logo

GESPREK + VRAGENLIJST

Door middel van een gesprek en een zelf ontwikkelde vragenlijst wil ik zoveel mogelijk informatie over jou, je bedrijf, en wat je wilt, te weten komen, waardoor ik snel en met een doel voor ogen voor jou kan gaan ontwerpen. Alle informatie die jij mij kan geven, uitgeschreven of in beeld is belangrijk. De vragenlijst is door mij ontwikkeld om een goed inzicht te krijgen in waar je bedrijf voor staat en wat je wensen zijn. Wanneer ik goed op de hoogte ben van deze zaken kan ik een sterker ontwerp maken.

PAKKETTEN

Tijdens het gesprek kijken we hoe we je wensen en behoeften kunnen vertalen naar een pakket of een samenstelling uit losse onderdelen.

SCHETSEN + ONTWERPEN

Met behulp van de informatie die ik heb gekregen tijdens ons gesprek en de vragenlijst ga ik een eerste beeld scheppen. Dit doe ik door het doen van onderzoek, het zoeken van inspiratie en het maken van schetsen. Daaruit ontstaan de eerste ontwerpen die ik aan jou presenteer.

CORRECTIERONDE(S)

De ontwerpen worden gepresenteerd in een aantal rondes. Ik lever verschillende ontwerpen aangeleverd. Deze bespreken we, corrigeren we en zo komen we tot een spetterend eindontwerp!

EXTRA CORRECTIERONDE(S)

Bij de pakketten staat het maximum aantal rondes aangegeven die we kunnen gebruiken. Mijn ervaring heeft geleerd dat de rondes die in de pakketten zitten genoeg zijn. Maar wil je een extra ronde, geen probleem, ieder pakket is met een extra ronde uit te breiden.

DRUKWERKBEGELEIDING

Als je een ontwerp laat maken door IKONTWERPVOORJOU kan ik ervoor zorgen dat het ontwerp gedrukt wordt en bij je wordt afgeleverd. Ik zoek een drukker die aansluit bij je wensen. Ik bespreek met de drukker; de manier van drukken, het papier, de soort druk, de kleuren, enzovoort, zodat jij niets meer hoeft te doen

HUISSTIJLBOEK

Om je huisstijl te bewaken en er zeker van te zijn dat je huisstijl mooi doorgevoerd wordt, kun je mij vragen een huisstijlboek voor je te maken. Hierin is een duidelijk overzicht te zien van je huisstijl en in dit boek wordt beschreven hoe je je documenten moet opmaken zodat je met je huisstijl een eenduidig en professioneel beeld kan uitstralen naar je klanten.


email